miercuri, 26 noiembrie 2008

Razele Lunii

In camera intunecata de somn,/Unde visez in nestire si dorm,/Razele lunii imi mangaie fata,/Din miezul de noapte pana dimineata.

Asa gandeste ea sa m-alinte,/Prin raza ce-o trimite pe fata-mi cuminte,/Prin zambetul dulce,de luna plina,/Prin ochii ei duiosi ce
scapara lumina.

Pe raze-mi transmite vise placute,/Mumai de mine,de cer, de ea stiute;/Imi limpezeste mintea si ma-nsenineaza,/Dis-de-dimineata
si-n ziua ce urmeaza.

Cand ma trezesc, o vad in departare,/Prin raza de lumina transmisa de soare;/Imi face cu ochiul si parca-mi zambeste;/Prin asta
inteleg ca, si ea ma iubeste.

Si eu o iubesc cu aceeasi ardoare,/Caci sora buna este cu sfantul nostru soare;/Ea ne umple viata de multa fericire/Si-n suflet
strecoara un strop, de iubire.

Un comentariu:

heller spunea...

În luna noiembrie 2008 am creat un blog nistorileana.blogspot.com cu poezi sub semnătura Ileana Nistor HELLER care nu este Nistor Ileana din Comăneşti-SV Ea şi-a creat în martie 2009 un blog cu acelaşi nume pentru reclama ei şi a şcolii şi nu ştiu cum poeziile de pe blog-ul meu au ajuns pe blog-ul ei.Nu o cunosc pe ac.profesoară.Poezia Razele lunii este a lui I.N-Heller