luni, 8 decembrie 2008

Nu-mi pare rau

Nu-mi pare rau de existenta-mi pamanteasca,/Pe care,o maiastra forta a conceput-o bine/Dar mintea noastra e-o minte omeneasca,/In care-i proiectata si iubire.

Nu-mi pare rau de existenta-mi ancestrala/Care,cu voluptate ,m-a tot impins in fata,/Iar eu credeam,naiva,ca intamplarea e banala;/Dar nu era asa - era sorocul meu de viata.

Nu-mi pare rau de existenta-mi pamanteasca,/Unde se-ncearca viata cu rele si cu bune,/Unde adevaru-i fortat ,adesea ,
ca sa masluiasca,/Lumestile naravuri care,nu vor sa se -nturne.

Nu-mi pare rau de existenta-mi ancestrala,/Care mi-a inaltat pe ceru* albastru o stea;/Stralucitoare -n noptile senine din anotimpul - vara,/Si nu prea intunecoasa ,atunci cand ziua se-nnoura.

Nu-mi pare rau de existenta-mi pamanteasca,/Nici pentru ceea ce-a trecut si a fost;/Am urcat si am coborat ca pe un fir de ata,/M-am necajit,prea mult,fara nici un rost.

Nu-mi pare rau de existenta-mi ancestrala,/Ca pronia cereasca mi-a vegheat destinul;/Iar gena pamanteasca si zodia astrala/Au fost,in a mea viata,si sluga ,si stapanul.

Un comentariu:

heller spunea...

Atentie mărită ! nistorileana.blogspot.com şi poeziile din acest blog,nu au nimic în comun cu d-na profesoară Nistor Ileana din Comăneşti. EU,Nistor Ileana-Heller care am creat acest blog ,sunt din TURDA jud.CLUJ,poeziile îmi aparţin ,au fost lansate prin volumele de poezie Cheile Oraşului-2003 şi Flori de iubire -2004