sâmbătă, 6 decembrie 2008

Roata vietii

Invarte-mi Doamne,roata vietii,/Opreste-o intr-un camp cu flori/Si-m da fiorii tineretii,/Cu farmecul cantarii de viori.

Invarte-mi Doamne, roata vietii,/Opreste-o in campul inverzit /Si fa ca roua diminetii,/Sa-mi spele sufletul trezit.

Invarte-mi Doamne,roata vietii,/Sa fie un bun miracol sfant;/Patrunda-ncet prin albul cetii,/Cu sanatate -n trup si-n gand.

Invarte-mi Doamne,roata vietii,/Opreste-o in calea binelui./Nu mai vreau anii tineretii /Dar,vreau starpirea raului.

Un comentariu:

heller spunea...

Atentie mărită ! nistorileana.blogspot.com şi poeziile din acest blog,nu au nimic în comun cu d-na profesoară Nistor Ileana din Comăneşti.Eu,Nistor Ileana care am creat acest blog,sunt din Turda Jud CLUJ şi poeziile acestea sunt rodul minţii mele lansate prin cele două volume de poezie Cheile oraşului-2003 şi Flori de iubire 2004.